Tuesday, May 4, 2010

Filmtajm

Kim W Andersson har gjort ett filmklipp till Fabian Göransons Inferno! Så här skriver Kim på sin blogg: "Fabian Göranson, det är en ynnest att få dela ateljé, Kolikgrottan, med dig! Så jävla bra serie, jag skrattade rakt ut flera gånger! Hoppas du gillar min lilla smakprovsfilm jag gjort." Kim är även känd som serieskaparen bakom Love Hurts (som just nu går att läsa på Nyheter24) och som förlagets trogne formgivare.



Som om detta inte vore nog så kan vi också tipsa om det här videoklippet från Högsbo och Hisingens biblioteks blogg där Siska Humlesjö berättar om Pärlor och Patroner (alltså min bok). Jag känner mig mycket hedrad! På deras blogg kan man få veckotips om böcker, skivor och film. Där finns också intervjuer och listor. Elin och Siskas veckotips finns också på facebook!



/Loka

1 comment:

  1. Men gulliga du som tipsar om oss! Vad glad och hedrad jag blir.

    ReplyDelete

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns