Tuesday, October 12, 2010

Vimmelbilder från Nannas och Livs fest!

I fredags var det releasefest för Nanna Johanssons bok Mig blir du snart kär i och Liv Strömquists bok Prins Charles känsla (Galago) på Café Barbro i Malmö. Det blev förstås ett hejdundrande kalas som vi vill minnas för alltid. Som tur var erbjöd sig Jakob från Studentradion i Uppsala att föreviga kvällen åt oss med hjälp av fotografiets magiska konst. Här är det fantastiska resultatet. Jag har låtit hans filnamn på respektive bild utgöra kommentarer till bilderna.

/Loka



Barhängande.


Dansgolv Liv.


Den konstnärliga blicken.


Den trägne försäljaren.


Det finaste jag någonsin fotograferat.


Jag vet inte vad de gör men det är bedårande.


Jesper i baren.


Josefinito.


Kringlan - mannen, myten, manin.


Kringlan, Jonathan och skadeglädjen.


Liv läser.


Loka och Josefin.


Nanna och klubben.


The greatest love of all.

Läs mer om Mig blir du snart kär i av Nanna Johansson här

No comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns